حرفی ندارم...

حرفــــــی ندارم

تو هم چیزی نــــگو

بگذار تنها تــــماشـــــایت کنم
...
دل ربـــــاترین چشــــم انداز !




این نظر توسط منصور در تاریخ 1390/7/13/3 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام دمتون گرم وبلاگ بیستی دارید،من نظر دادم تا بگم شما که اینقدر برای این وبلاگ زحمت میکشید چرا باید بازدید روزانتوم اینقدر کم باشه؟ من هم مثل شما بودم اما الان دیگه با این روشی که یاد گرفتم بازدید روزانم بیش از 200تا در روز شده.
چون واقعا از وبلاگتون خوشم اومده می خوام این روش رو بهتون یاد بدم(فقط تورو خدا به کسی یادش ندید)
این روش از طریق ایمیل خصوصیتون که در قسمت تنظیمات وبلاگتون نوشتید انجام میشه...چه طوری؟
وارد لینک زیر بشید
http://loxblogm.my3gb.com/index.html
، حالا اون ایمیل خصوصی و رمز عبورش و وارد کنید(دقیقا مثل وقتی که میخواید ایمیلتون رو باز کنید)و وارد ایمیل بشید.این روش بیشتر مخصوص بلاگفا و میهن بلاگه اما روی سیستم های لوکس بلاگ هم به خوبی کار میکنه (چون خودم امتحان کردم) اگر روزانه یک باراین کار رو انجام بدید هر روز بیش از 200 تا بازدید واقعی از طریق ایمیلتون وارد وبلاگتون میشه
یادتون باشه که حتما امتحان کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید ،اگه خدایی نکرده موفق نشدید از طریق ایمیلم بهم خبر بدید(اما احتمالش کمه که موفق نشید)
به امید موفقیت روزافسون شما


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: